jueves, 30 de octubre de 2014

TANCA LA PORTA QUE S'ESCAPA EL GAT.

El dijous 23 d'octubre l'oncle Tomàs ens va visitar i també el seu gat. Ens havien preparat un joc de pistes. Havíem de seguir les petjades d'aquell gat tant bèstia!


Vàrem trobar tots les pistes i sobre on hi havia tot el necessari per convertir-nos en gats i gates salvatges!

Tots plegats vàrem cantar la cançó de l'Oncle Tomàs que volem compartir amb tothom.



L'Oncle Tomàs

L'oncle Tomàs tenia un gat,
déu meu, quin gat, quin gat tan bèstia.
L'oncle Tomàs tenia un gat,
déu meu, que bèstia era aquell gat.

Sopes de llet no en vol tastar,
déu meu, quin gat, quin gat tan bèstia.
S'estima més el pa torrat
déu meu, que bèstia era aquell gat.

Dels ratolins fuig espantat,
déu meu, quin gat, quin gat tan bèstia.
I amb tots el gossos vol jugar
déu meu, que bèstia era aquell gat.

L'oncle Tomàs espera el gat,
déu meu, quin gat, quin gat tan bèstia.
Que fa cent anys que va marxar
déu meu, que bèstia era aquell gat.

Si li dius vine, ell se'n va,
déu meu, quin gat, quin gat tan bèstia.
Cap a la lluna se'n va anar

déu meu, que bèstia era aquell gat.


I també us deixem els acords per si voleu tocar-la amb guitarra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario